12 Temmuz 2008 Cumartesi

Keyifli bir hobi


Tek hobim Moskova'yı keşfetmek ya da resim yapmak ya da yazmak ya da takı yapmak değil. Aslına bakarsanız bana günde 24 saat, haftada 7 gün yetmiyor desem yalan olmaz. Pek çok şey yapmayı seviyorum ve işte bunlardan birisi de kanaviçe ve goblen. Ama asla etamin değil :/

Üstteki resimde gördüğünüz yaklaşık 1 ay önce bitirmiş olduğum kanaviçem. Bu ne diye sormayın her gören önce bir soruyor çünkü... Bu tek taraftan ışık alan bir kadın slüeti. Çerçevesini de yaptım asılmayı bekliyor. Aşağıda gördüğünüz de henüz yeni başladığım kanaviçemin bitmiş hali. Tabi bu kapak resmi, benimki bitince onu da buraya koyarım :)

Bu kanaviçeler burada hazır paket olarak satılıyorlar. Kumaşları, iplikleri, paftası ve hatta iğnesi bile içinde. Yukardaki nü'nün yapılma aşaması 2.5 ay kadar sürdü. Ama dediğim gibi yapacak o kadar çok şey var ki belki sırf bununla ilgilensem daha çabuk biterdi ;)

2 yorum:

MeRaiL dedi ki...

Seden'cim cok guzel olmus kanavicelerin.. ;) Ilk calisman icin bu nedir diye sorulmasina sasirdim acikca ve cok guzel bir calisma bu.. ;)
Bu arada etamin benim bildigim kanavice yaparken kullandigimiz kumasin adi, baska nasil oluyor ki bu..?
Burda kanva diyorlar biliyorsun, sanirim bizde cok karistirmislar bu isimleri, kanavice'ye goblen diyen cokk.. :D

tarchinbyseden dedi ki...

Meralcim Etamin eskiden büyük aralıklı kumaşlara yapılan kanaviçenin adı idi burada. Yani o kumaş daha kaba.