12 Ağustos 2008 Salı

Ve... tatil notları

İşte bir tatil daha “Rüzgar gibi” geldi geçti. Elbette her tatil gibi. Şimdiye kadar yeterli gelen bir tatilim olmadı ki hiç... Ama bu defa gerçekten çokkısa geldi diyebilirim. Moskova’nın havasının yağmurlu ve kapalı olması da buna bir etki oldu elbet. İncecik kıyafetleri, sıcacık havayı, denizi, güneşi bırakıp gelmek zor geliyor tabi.

Tatil kısa olsa da dolu doluydu aslında. Ankara-Anamur-Ankara olarak şekillenmiş tatil programımızda ancak Anamur’da dinlenebildik. Ankara her zamanki gibi koşturmacalarla geçti. Bu koşturmacaların içinde keyifli olanlarının yeri fazlaydı. Eski dostlar, arkadaşlar her zaman olduğu gibi yine bizleri yalnız bırakmadılar elbet. Facebook’a bir kez daha teşekkürettim yani içimden. Artık Türkiye’ye yaptığım seyahatlerim çok daha renkli geçiyor iyi ki...

Onun dışında deniz-kum-güneş üçlemesinden yeterince nasibimizi aldık elbet... her ne kadar 10 gün yeterli gelmediyse de olan kadarı ile yetinmeyi öğrendik. Bol bol denizde yüzüp güneşin altında cayır cayır yandım. Moskova’ya dönmeden iyice güneş depoladım.

Moskova’ya dönmekten bahsedince. Yine oldu! Bavullardan birisi geç geldi. Bu atık bir Türk Hava Yolları klasiği haline geldi. Bu kadar sık tekrarlanması gerçekten çok can sıkıcı. Dün gece elimize geçti bavul ama öncesinde yaşanan sinir harbi ve baş ağrısı cabası...

Sonuçta evime döndüm işte. Evim evim güzel evim. Bir sürü iş beni bekliyor. En başta kendime evin bir köşesinde atölye hazırlayacağım. (neresiyse artıkorsı sanki yer varmış gibi...) ben yine de bunun için çaba sarfedicem. Artık zamanı geldi de geçiyor bile...

Sayfama geridönmüş bulunuyorum... artık yeniden sık sık görüşmek dileği ile :)

1 yorum:

Haydins dedi ki...

Hosgeldin :)