27 Şubat 2009 Cuma

Günaydın...




Efendim bugünün pek de aydın olmaması gerek kanımca. Dün gece 11:45 itibarıyla çalan telefonla irkilmek suretiyle başlayan gecenin sancısı bugün de devam edecek.

sebeb: eski dökük Rus evleri

alt komşu -ki son derece kibar ve hoş bir yaşlı bayan- şelale haline gelmiş olan banyosundan bizi arıyordu. İyi güzel de bizim banyoda bir damla su yok...

tabi gecenin o saatinde iki dev Rus amcamız gelip koca asker botlarıyla evin içinde dolanıp gece gece bu işi yapamayacaklarını belirtip gidiverdiler.

biz de gece susuz aşağı komşumuz İngilizce öğretmeni ise şelalesi ile başbaşa kalakaldık...

Bugünü düşünemiyorum... kimbilir hangi duvar hangi yer yıkılacak of offffff...
hadi bana kolay gelsin :(

1 yorum:

MeRaiL dedi ki...

Gecmis olsun, sorununu cok iyi anliyorum, bir zamanlar biz banyo'yu kullandigimiz zaman alt komsumuza su gidiyordu. gene sanslisin senin komsun duzgun insan cikmis, benim ki tam bir cadi (gencti, anlayis diye birseyden habersizdi), sonra biz kendimiz hallettik sorunu..
Gelenler konusunda tek onerim, onlar i$i yapmaktan cok kaytarirlar, o yuzden adam gibi isini yapmadan birakmayin..Ve ben eve bakmak icin gelenlere bildigin posetlerden veriyorum ayaklarina giymeleri icin, birsey soylemeye kalkistiklarinda bende onlara beni ilgilendirmez diyorum.. :D
Kolay gelsin