6 Mart 2009 Cuma

nasıl da aklımdan çıkmış :)


Geçenlerde kız kıza gezintilerimizden birindeydik. Dolanırken ve "farklı ne yapsak" diye düşünürken, uzun süredir unuttuğum bir yer geldi aklıma. Kuznetski Most metrosuna yakın bir hediyelik fuar alanı burası. Ama asıl ilginç olan o değil, onun yanındaki vejeteryan restoranı ve sağlıklı ürünler satan market. Restorana daha sonra değineceğim ama marketten aldığım ve henüz yapmaya fırsat bulamadığım hint kınasını az önce evde başka birşey ararken buldum. Kınanın yanısıra onu şekilli uygulayabilmek için aldığım ahşap baskısının şekli çok güzel. Her ne kadar kına ile aram çok yoksa da merak işte, en yakın zamanda bunları bir denemem lazım... Bakalım Hintliler kadar başarılı olabilecek miyim ;)

2 yorum:

Haydins dedi ki...

Merak ettim hint kinasini , kisa zamanda yap ve paylas lutfen.. Merak ettigim rengi ve ne kadar sure dayandigi :)
Tenine uygulamadan once alerjin olup olmadigini kontrol et minik bir yerde , internette bununla ilgili korkunc fotograflar gormustum..

tarchinbyseden dedi ki...

Ben de merak ediyorum gerçekten ama hala deneyemedim. En kısa zamanda umarım :)

Daha önce bir Hint kermesinde yaptırmıştım birşey olmamıştı ama haklısın önceden denemekte fayda var ne olur ne olmaz :)