10 Aralık 2009 Perşembe

Berlin Duvarı / БЕРЛИНСКАЯ СТЕНА resim sergisi


9 Kasım 1989'da Berlin'i ikiye ayıran duvar yıkıldı ve bu sene duvarın yıkılışının 20. yılıydı. Duvardan parçalar 43 ayrı sanatçıya dağıtıldı. Sanatçılar bu duvar parçalarına eserlerini yaptı ve bu resimler şimdi dünyayı geziyor. 13 Aralık'da Moskova'daki sergi bitmeden gezdik, gördük, beğendik... Henüz gezemeyenlere hatırlatma, bu sergiyi görmek için son 3 gününüz kaldı. 13 Aralık son gün... Gezmek isteyenlere; sergiye giriş ücreti 150 ruble.


Hazır gitmişken bu ilginç mekanı bir gezmenizi tavsiye ediyorum. Eskiden bir şarap fabrikasıyken, harabe bir halden sanat galerisine dönüştürülen Winzavod'un içinde başka neler var? Kafe, güzellik salonu, kuaförlük okulu, mağaza, sanatmarket, galeriler, kurslar, fotoğraf atölyeleri, etnik kültür merkezi, bar, sinema salonu (sadece özel film gösterimleri için) ...

Hatta gitmişken Zurzum kafede bir Türk kahvesi içmeden ayrılmayın. Moskova'da dışarda içtiğim en güzel Türk kahvesiydi. Kahveyi Türkiye'den getiriyorlarmış ve cezvede pişiriyorlar. Yanında
suyunu bile getirdiler ya, dedim işte budur :)

Winzavod Modern Sanatlar Merkezi
4. Sıromyatniçesky Per. Dom:1 str: 6

Metro: Kurskaya

2 yorum:

figoltx dedi ki...

Burada uzun zamandir hiç hareket yok???

tarchinbyseden dedi ki...

Evet Figencim... Öyle çeşit çeşit işlerin içinde kaldım ki blogumla ilgilenemedim epeydir. Ama bugün şöyle okkalı bir yazı hazırlıyorum, kimilerini rahatsız edecek yazık ki :)