7 Aralık 2009 Pazartesi

Kayıp ilanı işe yaradı :)

Bilseydim kayıp ilanını daha önce verirdim... Moskova “kar”ını kaybetti hükümsüzdür dedim ama kar bulundu hem de nasıl... Sabah hafif başlayan ve giderek büyüyen sıklaşan kar taneleri ile şimdi Moskova bembeyaz.

Tabi ben çok seviniyorum, araba kullanmayan birisi olarak ama araba ile dışarı çıkan arkadaşlar bana söylenecekler şimdi. Hiç kusura bakmayın arkadaşlar, ben çok sevinçliyim kar yağdığı için. Hem pislikler örtüldü hem de aydınlandı heryer diye ama bir o kadar da üşüdüm. Unutmuş muyum ne :)

Ama benim şu meşhur babuşkam (Hepimizin Babuşkası)bugün beni görse benimle gurur duyardı. İlk defa bu sene şapkamı, beremi ve eldivenimi unutmadan çıktım evden. 12 yıl gerekiyormuş demek ki anlamak ve uygulamak için :)

Sevinmemin bir diğer nedeni de Çarşamba günü Troise Sergieva Manastırı gezisinde karlar içinde olacağımızdan. Çünkü oradaki manastır kar içinde bir başka güzel oluyor...

Çarşambanın ardından, gezi notlarımla burada olacağım...

Hiç yorum yok: