1 Aralık 2009 Salı

Yedi tepeli şehirde mor


IWC ile winzavod'un birlikte gerçekleştirecekleri ve gelirinin yardım komitesine kalacağı, Moskova'da yaşayan sanatçıların resimlerinden oluşacak karma serginin son teslim tarihi dündü.

Ben de kendimden 2 resim yolladım. Bakalım jüriyi geçebilecekler mi :)

Bu iki resmi açık açık koymak istemiyorum ama onları kendi içinde puzzle yaptım, hoş birşey çıktı ortaya. Belki de bir sonraki resmimde bunu tuval üzerinde denemeliyim :)

Yedi tepeli şehir + Mor= Yedi tepeli şehirde mor

2 yorum:

figoltx dedi ki...

Iki tablonun puzzle, mozaik hali harika görünüyor. Evet, kesinlikle denemelisin böyle bir sey. Hatta ben de böyle puzzle gibi bir tablo deneyebilirim.
Jürinin kararinin pozitif olacagindan kesinlikle eminim. Basarilar, tebrikler.

tarchinbyseden dedi ki...

Teşekkürler arkadaşım :) eğer kabul edilirse satışından gelen gelir yardıma harcanacak ki en çok hoşuma giden kısmı da bu oldu aslında.

Bu parçalama işi aslında uzun süredir aklımdaydı ama birden fazla resmi iç içe sokmak çok farklı olacak gibi geliyor. Bu akşam başlayacağım çalışmasına. Önce eskiz :)