9 Kasım 2010 Salı

Kendi saatini kendin yarat


Dün bir arkadaşım facebook'da "Saatini kendin yarat.com" diye bir sayfayı beğenmiş. Meraklı ben de hemen açtım baktım tabi. Sayfada internet sitesi adreslerini görünce de hemen tıkladım. Bu ne güzel bir fikir! Sitede epey bir gezdim, kendime saat yarattım ama henüz siparişini vermedim. Önce birkaç saat yaratıp karar vermem lazım. Fakat düşünce harika. Biraz fiyatlıca ama düşünsenize, tasarımı tamamen (iç dizayn sadece) size ait bir saat taşıyorsunuz kolunuzda. Ya da sevdiğinize hoş bir hediye almak istediniz, işte bu! İçine canınızın istediği bir resmi ya da fotoğrafı yerleştirebilirsiniz, yelkovan-akrebi zevkinize uygun seçebilirsiniz (çeşitleri arttırabilseler daha şık olur), ya da saatin göstergelerini seçebilirsiniz. Hatta saatin şeklini bile seçeneklerden kendiniz ayarlıyorsunuz. Bence tek sıkıntı bu seçeneklerin az olması ama eminim onlar da zamanla artar.

Bir de ne yazık ki Ankara'da yerleri yok. Yine de getirtmek mümkün. Siteyi merak edenler için : Saatini kendin yarat 'a tıklamanız yeterli... Benim favori listeme girdi bile ;)

Hiç yorum yok: