16 Kasım 2010 Salı

Yeni atölye alanım...


Moskova'daki evlerden sonra bu ev bana futbol sahası gibi geliyor :) Aslında balkonu camla kapalı bir daire tutmak istedim (atölye yapabilmek için) ama istediğim gibi bir daire bulamadım ve bu daire hem çok güzel hem de salonu çok büyüktü ve bir köşesini kendime atölye yaparım diye düşündüğümden yeni evimiz oldu. Önceleri sehpamın üzerinde iki büklüm acı çekerek yapıyordum çalışmalarımı ve sonunda dayanamayıp bu masayı aldım ve salonun en güzel yeri yani pencerenin kenarı (havuz manzaralı :)) benim atölyem oldu. Buradan hem televizyonu görebiliyorum hem camdan istediğim gibi ışık alabiliyorum hem de bilgisayarım hep yanımda :)

2 yorum:

Noni dedi ki...

Ahhh ahhh can EVİMDEN vurdun beni canım :) Benim de nasıl ihtiyacım var böyle bir çalışma masasına ama küçücük evimizde 2. masaya yer yok ne yazık ki :)

tarchinbyseden dedi ki...

Moskova'da onun acısını ben de çok çektim canım :( iki büklüm sehpa üzerinde yıllarım geçti. Hatta son oturduğum evde yarı kuyruklu piyano vardı, altı benim hobi malzeme ofisim olmuştu, çünkü koyacak başka yer yoktu. Ama biliyor musun? Yine de özlüyorum çok. Keşke orada olsam da yine sehpaya mahkum kalsam...