30 Ocak 2011 Pazar

2 gun bitti bile...





Moskova'da zaman sanki daha mi hizli geciyor? Sayili zaman cabuk biter ya zaten :) 2 gun gecti bile ve ben daha birsey anlamadim. Henuz gitmek istedim yerlere gidemedim tabi :) Ama maraton yarin basliyor ;)

Nihayetinde yarin sevgili Noni ile yuz yuze tanisacagim... Fotograf makinam hazir bile :) Istikamet Vdnh... Yani VVts... Yani Butun Rusya Sergi Merkezi. Bu muhtesem yer icin yazimi BURADAN okuyabilirsiniz ;) Orayi seviyorum. Yani evet harika binalari, genis alani, fontanlari ile cok guzel bir yer ama benim icin ayni zamanda harika anilari icinde barindiran bir mekan. Kulaklarin cinlasin sevgili Melek :)

Biran once yarin olsa :) ...

Bugunu yemiyelim ama tabi degil mi? Gune oglen basladik. Bir uyumusuz ki sormayin :) Aylardan beri ilk defa boyle uyudum... Moskova'da yasarken klasik Pazar sabahi aliskanligimiz Starlite idi ki bugun de aynen oyle oldu. Ozlemisim oranin ortamini, yemeklerini... Starlite sonrasi elbette olmazsa olmaz biryer :) resim malzemelerimi aldigim kucuk magazine gittik. Hani nehir kenarindaki "Sanatcilar Evi" vardi ya, onun yanindaki magazin/ Oraya girince kendimi kaybediyorum. Yine gozume birsuru sey kestirdim ama hafta ici soyle rahat bir zamanimda, kosturmadan sakin sakin bakip alacagim onlari. Bugunku kazancim ise 2 katli harika bir boya cantasi. Canta diyorum ama cantadan biraz ote birsey :) Kendinden cekcekli kocaman bir bavul resmen :) Ama gorur gormez vuruldum. Cunku o koca koca boyalari, sayisiz fircalari ve diger butun herseyi hem saklamak hem de bir yerden bir yere tasimak icin mukemmel. Ah bu ben! hic akillanmayacagim :) aslinda pek de sikayetci degilim. Bazi kadinlar ayakkabi alir, bazilari kiyafet, bazilari mucevher... Benim icin en kiymetli mucevher resim ile alakali olan hersey :) O magazaya girince sanki pirlantalar, elmaslar, incilerle dolu bir yere girmis gibi hissediyorum kendimi :)

Iste boyle bir pazar gunuydu bugun. Erken bitti, eve geldik cunku yarin cocuklar okula gitmek istiyor. Tatilde okula gitmek isteyen cocuk da az bulunur hani :) Tabi arkadaslarini ozlediler, haklilar :) Onlarin okula gitmesiyle benim de mesaim basliyor demektir ;)

2 yorum:

Noni dedi ki...

Ay yarın büyük gün çok mutluyummmmm :)

tarchinbyseden dedi ki...

Eveeeeeeeeeeeeeeeeet ben deeeeeeeeeeee :)))