31 Ocak 2011 Pazartesi

VVts'de gunesli ve guzel bir gundu :)








Moskova'yi genel olarak cok seviyorum ama bazi yerler var ki olmazsa olmazlarim. Elbette bunlarin basinda St.Basil Katedrali var ama onun hemen ardindan VVts geliyor. Her havada, her mevsimde bir baska guzel burasi. Bu defa fazla lafa gerek yok bence. Fotograflar konussun. Not: malesef istedigim kadar ozenli ve cok fotograf cekemedim, hava cok cok soguktu... VVts'de yalniz degildim elbet :) Bugun Noni ile yuzyuze tanisabildik sonunda ;) aynen dusundugum gibi, soguk Moskova'da sicacik bir arkadas daha... Nurten abla, Sevinc, Sibel ve ben bakalim VVts'de neler gorduk neler...




VVts'den manzaralar...












































Reyonlardan (pavilyonlardan) goruntuler...











































Su minicik seylerin guzelliklerine bakar misiniz :) asagidaki fincanin (1 adet) fiyati 24.000 ruble. Yani kabaca bir hesapla 800 dolar...







































Ve... Noni dogum gunum icin cok anlamli ve guzel bir hediye verdi :) Nazim Hikmet yuzugumu kullanmak icin sabirsizlaniyorum ;)













Bakalim neler almisim ;)




Japon isi bir ceket...











Matrushka makyaj cantam :)






Bunlar oyuncak gibi mi gorundu size? :)










Belki de yuzuk kutusudurlar :))







Ve bir tane daha matrushka anahtarlik...







Eve donuste de oglum bana cikolatalarla bu surprizi yapti :))











3 yorum:

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Çok güzel fotoğraflar... Yeni cicilerini güle güle kullan ama en güzeli oğlunun sürprizi...
Sevgiler.

Noni dedi ki...

Harika bir gündü Sedenciğimmmm en sonunda seninle yüz yüze tanıştığımıza inan çok mutlu oldum ;)
Yarın Afgan pazarı programı var mı? Varsa ben de size katılırım ;) Öpüyorum canım kocaman!!!

p.s. Benim hediyem çooook daha güzel bi kerem :)

tarchinbyseden dedi ki...

Pericim cok tesekkurler :)

Nonim bence de harika bir gundu ama benim hediyem senin hediyeni doveeeeeeeeer :)