1 Şubat 2011 Salı

Evropeysky deyince...




Evropeysky alisveris merkezi Moskova'nin gobeginde, trafigin ortasinda, kalabaligin merkezinde bir alisveris merkezi. Kievskaya Vakzal yani Kievskaya tren istasyonunun hemen karsisinda. Modern Moskova'nin ic bayici bir baska avm'si yani.




Moskova'da havalar soguk olunca ve kis uzun surunce burada yasayan kadinlar da (calismayanlar) solugu alisveris merkezlerinde aliyorlar. Birbirinin kopyasi birsuru avm. Daral daral daral...




Ben de bu alisveris merkezine cok gittim. Gectigimiz sene. Moskova Turk Kadinlar Organizasyonunun yonetimindeyken hem organizasyonun hem de cocuk kulubunun tum toplantilarini orada, akademia adli kafede yapiyorduk. Merkezde, ulasimi kolay, herkesin bildigi bir yer oldugu icin. Ama ben oradan yeterince bikmistim ne yalan soyleyeyim. Neredeyse haftada 2 gun. Zaten avm'ler ile aram hic yoktur...




Yemin etmistim kisa sureli Moskova seyahatlarimde vaktimi oralarda harcamayacagim diye ama :) sevgili arkadaslarim bugun oradaydilar. Boyle olunca, ben de onlari gormek icin yeminimi bozdum ve gittim. Sadece kafeye girdim ciktim, bir suru dergi aldim ve magazalarin vitrinlerine bile bakmadan kendimi ozgurluge attim.




Bu guzel ekip icin yemin bozmaya degmez mi? Deger tabi ;) hepsini cok ozlemisim :)

Hiç yorum yok: